ноември 24, 2024

Парфем рекламиран од Џони Деп заработува милиони на ден

Филмската кариера на познатиот глумец Џони Деп можеби трпи последици од судските процеси и обвинувањата на неговата поранешна сопруга Амбер Хард, но во светот на парфемите, приказната е сосема поинаква… Шишенце парфем „Саваж“ на „Диор“ се продава на секои три секунди, а заштитно лице на овој мирис е Деп.

Модниот критичар Џон Помплијано на Твитер ја коментираше статијата на Мари Клари, каде што овој парфем е прогласен за „најпродаван“.

– И покрај фактот што повеќето издавачи го исклучија Џони Деп, „Диор“ реши да го задржи. Зошто? Едно шише од неговиот мирис „Саваж“ се продава на секои три секунди. Со 160 долари по шише (близу 150 евра), тоа би значело заработка од над 4,5 милиони долари на ден, објасни Помплијано.

Инаку, компанијата соопшти дека добила вкупно 11 поплаки од оние кои веруваат дека Деп треба да биде отстранет од рекламната кампања. Сепак, сега се чини, ситуацијата е смирена. Деп, инаку, е заштитно лице на „Саваж“ од неговата појава на пазароот во 2015 година. Во изумот на Франсоа Демаши доминираат мириси на портокал, бергамот и прашкасти и дрвенести ноти.

Read Previous

Шпанија и Португалија најголеми жаришта на мајмунски сипаници

Read Next

Твитер се согласи да плати 150 милиони долари поради проблем со заштита на личните податоци