Авиокомпаниите издржаа тешки неколку години откако невидените глобални карантини доведоа прво до празно небо, а потоа и до долгорочни намалувања на летовите. Сепак, како што се подобрува ситуацијата со Ковид, патниците се повторно во воздух, желни да патуваат.
Меѓународната асоцијација за воздушен транспорт очекува индустријата да се врати на профитабилност до 2023 година. Заедно, авиокомпаниите се очекува да генерираат нето профит во светот од 779 милијарди долари, а индустријата се очекува да порасне за 25,5% во следните пет години.
Fortrade, за сите кои се заинтересирани да научат како да тргуваат со цената на акциите на авиокомпаниите (т.н. финансиски договор за разлика, англиски CFD) или едноставно сакаат да го прошират своето знаење, подготви бесплатен водич „Како да тргувате со цената на акции“. Водичот е прилагоден на сите нивоа на знаење и можете да го преземете преку линкот подолу.
Акциите на авиокомпаниите ги подобрија повеќето други сектори. Во текот на последните три месеци, акциите на „Делта ерлајнс“ се зголемија за 9,88 отсто, „Изиџет“ за 11,9 отсто, додека на Луфтханза во истиот период се зголемија за 42,79 отсто. Приходите на авиокомпаниите се зголемени, а претстојната сезона на финансиски извештаи во јануари се очекува да донесе уште подобри резултати.
Инвестициските банки се многу позитивни за изгледите за авиокомпаниите. Дојче банк ја постави целта на цената на акциите на Американ ерлајнс на 25 долари, што значи нагорна линија од речиси 100%. Barclays постави целна цена од 38 долари на Delta Airlines.
И покрај неодамнешниот економски пад и енергетската криза во Европа, многу аналитичари веруваат дека сега е добро време за тргување со акциите на авиокомпаниите, особено ако цените на суровата нафта (главната состојка во авионското гориво) останат околу или под 80 долари.